مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-02پزشكي

آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به بیش از 6 هزار نفر رسید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حال حاضر آمار مبتلایان به کرونا در استان به 6 هزار و 664 نفر رسید و متاسفانه هر روز نیز به آمار مبتلایان اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان است.

وی تصریح کرد: از بستری های کرونا در هرمزگان، 35 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال 7 نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده و بیماری پیشرفت بسیاری در آنها دارد و پزشکان چندان امیدوار به بهبودی حال آنها نیستند.

نوروزیان با اشاره به مرگ دو نفر دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا در شبانه روز گذشته، خاطرنشان کرد: فوتی ها دو زن 63 و 74 ساله از شهرستان های بندرعباس و بندرلنگه هستند و هم اکنون آمار فوتی ها در استان به عدد 2 هزار و 475 نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان، گفت: متأسفانه شش شهرستان از جمله بندرعباس، بندرلنگه، پارسیان، بستک، میناب و جاسک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و دو شهرستان بشاگرد و ابوموسی نیز به ترتیب زرد و آبی بوده و بقیه مناطق نارنجی و پرخطر هستند.

نوروزیان با هشدار نسبت به شیوع بسیار بالای ویروس کرونا در هرمزگان و اوج گیری دوباره آن در استان هرمزگان، گفت: از مردم خواستاریم تا رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند و هر چه سریع تر نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به بیش از 6 هزار نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به بیش از 6 هزار نفر رسید