مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-02سياسي

آغاز به کار رادیو انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید اسدی مدیر رادیو انقلاب با بیان اینکه امسال همچون سال های گذشته تلاش کردیم رادیو انقلاب براساس صدای مردم شکل بگیرد و صدای مردم، - همزمان با آغاز چهل وچهارمین بهار آزادی و چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رادیو انقلاب آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید اسدی مدیر رادیو انقلاب با بیان اینکه امسال همچون سال های گذشته تلاش کردیم رادیو انقلاب براساس صدای مردم شکل بگیرد و صدای مردم، خاطرات و درخواست های آن ها روی آنتن این شبکه رادیویی شنیده شود گفت: پویش سراسری با تمامی شبکه های رادیویی شکل گرفت تا در تعامل با شنوندگان تولید محتوا توسط خود مخاطبان برنامه به شکل صوت و تصویر در رادیو انقلاب روانه آنتن شود.

وی افزود: در آیتم خیابان انقلاب رادیو انقلاب هر روز به مرور اتفاقات آن روز ها با استفاده از آرشیو مستند رادیو در سال 1357 می پردازیم.

مدیر رادیو انقلاب یکی از وظایف رسانه را انتقال مبانی انقلاب اسلامی به نسل جدید دانست و با ابراز تأسف از اینکه این حقایق به درستی تبیین نشده اند گفت: امسال همچنین تلاش کردیم زمان بخش های گفت وگومحور را کمی نسبت به دوره قبل کمتر کنیم و بیشتر شنونده صدای مردم که شاهد عینی آن دوران بودند باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار رادیو انقلاب

آغاز به کار رادیو انقلاب