مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-02سياسي

صنعت برق کنار صنعتگران در مسیر رشد تولید قرار دارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری، تاکید کرد که صنعت برق، همواره در کنار صنعتگران برای هموار شدن مسیر تولید قرار داشته است.

- محمدرضا سلاحی که چهارشنبه 13 بهمن در راس هیئتی متشکل از مدیران توزیع برق شیراز و با پیگیری سازمان بسیج مهندسین در جمع شماری از صنعتگران حاضر شده بود، گفت: رسالت سازمانی این شرکت، رفع موانع تولید و خدمت در مسیر توسعه صنعتی است.

سلاحی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز همواره، همراهی خود با فعالان تولید و صنعتگران را در عمل اثبات کرده و در راستای مانع زدای از مسیر رشد تولید، همکاری کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه حدود 17 درصد از مصرف سالانه انرژی در محدوده تحت مدیریت این شرکت، به بخش صنعت اختصاص دارد، از همراهی صنایع در مدیریت بار طی ایام افزایش مصرف انرژی برق، قدردانی کرد.

برپایه این گزارش، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، هیئتی متشکل از مدیران شرکت توزیع نیروی برق شیراز با هماهنگی و همراهی سازمان بسیج مهندسین، به نشانه همراهی در رفع موانع تولید، از چند مرکز صنعتی در شهرستان شیراز بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت برق کنار صنعتگران در مسیر رشد تولید قرار دارد

صنعت برق کنار صنعتگران در مسیر رشد تولید قرار دارد