مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-02ورزشي

اجرای 65 ویژه برنامه دهه فجر در بخش خشت استان فارس


فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا ( ع ) سپاه ناحیه کازرون از اجرای 65 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در بخش خشت خبرداد.

- ، سرگرد پاسدار عبدالخالق حاجی زاده، گفت:در ایام دهه مبارک فجر امسال 65 برنامه متنوع فرهنگی ، ورزشی و خدماتی در سطح بخش خشت با همکاری مسئولان این بخش و خصوصا بسیجیان همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.

وی اهم برنامه های این دهه را در بخش خشت نواختن زنگ انقلاب ، رژه موتوری ، گلباران قبور مطهر شهدا ، دیدار از مناطق محروم ، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری جشن انقلاب در مساجد و مسابقات ورزشی و.

نام برد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)خشت با توجه به در آستانه چهل و سومین سالگرد دهه مبارک فجر گفت: بسیجیان پایگاه مقاومت شهید غلامی محله مافی اباد خشت در یک اردوی تفریحی فرهنگی در یک اقدام زیبا در دل طبیعت دو پله فلزی پیاده رو را حمل و در مسیر تفرجگاه بارون زنی در کوه تنگجیز خشت نصب نموده تا رفت و امد گردشگران به تفرجگاه بارون زنی برای عموم مردن تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: این پله فلزی در ابعاد پنج و نیم در یک متر بود که به یاد و نام شهدای والامقام پایگاه شهید غلامی در منطقه تفریحی بارون زنی بخش خشت نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 65 ویژه برنامه دهه فجر در بخش خشت استان فارس

اجرای 65 ویژه برنامه دهه فجر در بخش خشت استان فارس