مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-02اقتصادي

انتخاب خرمای پیارم حاجی آباد بعنوان پایلوت بکارگیری دانش فنی سوییسی ها


مدیرعامل شرکت تعاونی نخلداران حاجی آباد گفت: خرمای پیارم حاجی آباد برای نخستین بار در کشور با هدف کمک به نخلداران برای بهره مندی از منافع اقتصادی، - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت تعاونی نخلداران حاجی آباد گفت: خرمای پیارم حاجی آباد برای نخستین بار در کشور با هدف کمک به نخلداران برای بهره مندی از منافع اقتصادی، تجاری سازی بعنوان پایلوت بکارگیری دانش فنی سوییسی ها انتخاب شد.

سعید خسروی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای تجاری سازی خرمای پیارم کارگاه و کارگروهی دو روزه ای با حضور پاسکال برناردونی مدیر و مشاور بین المللی طرح نشانه جغرافیایی، مونا کنعانیان مدیر ملی پروژه مالکیت فکری ایران و سوییس، باغداران، اعضای تعاونی نخلداران و انجمن خرما شهرستان و استان در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی نخلداران حاجی آباد اظهار کرد: ارقام خرمای استان بویژه پیارم برای صادرات و معرفی به بازارهای جهانی، نیازمند برندسازی و توسعه بسته بندی، فرآوری و ایجاد صنایع تبدیلی است.

وی با بیان اینکه برندسازی محصولات می تواند اقتصاد و درآمد خانوارها را متحول و به دنیا معرفی کند، افزود: توسعه تولید، فرآوری، بسته بندی و بازاریابی فروش خرما می تواند اشتغال بسیاری ایجاد کند و افزایش رفاه برای مردم روستاهای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب خرمای پیارم حاجی آباد بعنوان پایلوت بکارگیری دانش فنی سوییسی ها

انتخاب خرمای پیارم حاجی آباد بعنوان پایلوت بکارگیری دانش فنی سوییسی ها