مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-02فرهنگي

جزییات و برنامه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر


با توجه به وضعیت شیوع کرونا، هنوز مشخص نیست این اجراها با چه تعداد بلیت فروشی اجرا خواهد شد اما با توجه به اعلام برنامه ها اجراها در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز این رویداد، - سی وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در شرایطی به دبیری حسن ریاحی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برپا می شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود که با توجه به وضعیت کرونا هنوز ظرفیت بلیت فروشیِ آن مشخص نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ در آستانه برپایی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، جدول برنامه های این دوره از جشنواره با 69 اجرای صحنه ای در بخش های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین الملل، ارکسترال، پاپ، تلفیقی و بانوان منتشر شد.

تالار وحدت، تالار رودکی، سالن دهلوی، فرهنگسرای نیاوران، فرهنگسرای ارسباران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان اجراهای جشنواره هستند.

مطابق با این برنامه، از 20 تا 26 بهمن ماه اجرا های پاپ روی صحنه خواهند رفت و اجراهای کلاسیک 22 تا 26 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

این دوره از جشنواره روزهای 27 و 28 بهمن ماه به مناسبت وفات حضرت زینب (س) برنامه ای نخواهد داشت و 29 خردادماه آیین اختتامیه جشنواره خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و برنامه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر

جزییات و برنامه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر