مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-02اقتصادي

خرمای پیارم به عنوان پایلوت بکارگیری دانش فنی سوییسی ها انتخاب شد


مدیرعامل شرکت تعاونی نخلداران حاجی آباد گفت: خرمای پیارم حاجی آباد برای نخستین بار در کشور با هدف کمک به نخلداران به عنوان پایلوت بکارگیری دانش فنی سوییسی ها انتخاب شد.

- ، سعید خسروی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تجاری سازی خرمای پیارم کارگاه و کارگروهی دو روزه ای با حضور پاسکال برناردونی مدیر و مشاور بین المللی طرح نشانه جغرافیایی، مونا کنعانیان مدیر ملی پروژه مالکیت فکری ایران و سوییس، باغداران، اعضای تعاونی نخلداران و انجمن خرما شهرستان و استان در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی نخلداران حاجی آباد، گفت: ارقام خرمای استان بویژه پیارم برای صادرات و معرفی به بازارهای جهانی، نیازمند برندسازی و توسعه بسته بندی، فرآوری و ایجاد صنایع تبدیلی است.

وی با بیان اینکه برندسازی محصولات می تواند اقتصاد و درآمد خانوارها را متحول و به دنیا معرفی کند، افزود: توسعه تولید، فرآوری، بسته بندی و بازاریابی فروش خرما می تواند اشتغال بسیاری ایجاد کند و افزایش رفاه برای مردم روستاهای استان را به همراه داشته باشد و با اجرای طرح پایلوت برندسازی خرمای پیارم در شهرستان حاجی آباد، بستر این دانش برای سایر محصولات ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمای پیارم به عنوان پایلوت بکارگیری دانش فنی سوییسی ها انتخاب شد

خرمای پیارم به عنوان پایلوت بکارگیری دانش فنی سوییسی ها انتخاب شد