مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-02فرهنگي

جشنواره «کالا و محصولات فرهنگی» کرمانشاه کار خود را آغاز کرد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه کالا و محصولات فرهنگی اسباب بازی و لوازم التحریر دقایقی قبل در مجتمع فرهنگی و هنری وحدت بازگشایی شد.

- بهرام فاضلی زاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک ایام الله دهه فجر از برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه کالا و محصولات فرهنگی اسباب بازی و لوازم التحریر دقایقی قبل در مجتمع فرهنگی و هنری وحدت بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه  استان کرمانشاه استعداد ویژه ای در بحث کالا و محصولات فرهنگی و همچنین صنایع دستی دارد، افزود: خوشبختانه سال گذشته که اولین دوره این جشنواره را برگزار کردیم شاهد استقبال خوبی از سوی هنرمندان بودیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از افزایش بخش های این جشنواره در دومین دوره آن خبر داد و افزود: سال گذشته تنها دو بخش هدایای فرهنگی و عروسک را در جشنواره داشتیم و امسال دو بخش جدید لوازم التحریر و اسباب بازی هم به آن افزوده شده است.

وی در ادامه از آغاز جشنواره فیلم فجر در روز جمعه خبر داد و گفت: در این دوره 17 فیلم سودای سیمرغ در شهر کرمانشاه در دوسانس 18 و 20:30 در سه سینمای آزادی ؛ فرهنگ و بیستون اکران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «کالا و محصولات فرهنگی» کرمانشاه کار خود را آغاز کرد

جشنواره «کالا و محصولات فرهنگی» کرمانشاه کار خود را آغاز کرد