مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-02سياسي

تثبیت 30 هزار شغل و ایجاد 750 فرصت شغلی جدید


استاندار سمنان از تثبیت 30 هزار اشتغال پیشین و ایجاد 750 فرصت شغلی جدید در قالب پروژه های دهه فجر استان خبر داد.

- سیدمحمدرضا هاشمی در آیین افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی مطلوب است تا عملکرد انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را مردم ارائه دهیم اظهار کرد: بالاترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعتماد و پشتیبانی مردم است که همواره رمز اصلی موفقیت ها در تمامی صحنه ها بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه قبل از ورود امام عظیم الشان، شاه ذلت بار و با خواری از کشور خارج شد افزود: انقلاب با حضور امام(ه) و آگاهانه مردم به پیروزی رسید اما دسیسه های دشمنان به پایان نرسید.

استاندار سمنان تصریح کرد: تجزیه ایران اسلامی تنها یک هفته پس از پیروزی انقلاب، کودتای پایگاه شهید نوژه، ترور شخصیت های انقلاب و نظام و جنگ تحمیلی از جمله این دسیسه ها و توطئه های دشمنان بود که با حضور آگاهانه مردم شکست خورد.

وی ادامه داد: پس از این ناکامی ها، دشمنان به تحریم های ظالمانه و تهاجم فرهنگی روی آورده و امروز شاهد جنگ اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی هستیم که قطعا با هوشیاری مردم و تلاش شبانه روزی مسئولین، از این سختی ها نیز گذر کرده و توطئه های دشمنان را خنثی خواهیم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت 30 هزار شغل و ایجاد 750 فرصت شغلی جدید

تثبیت 30 هزار شغل و ایجاد 750 فرصت شغلی جدید