مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-02اقتصادي

بهره برداری از 2 طرح صنعتی و آموزشی در کردستان


همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه فجر دو طرح صنعتی و آموزشی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کارخانه فرآوری زیتون کرم زاده در شهرک صنعتی شماره یک سنندج امروز در دومین روز از دهه فجر با حضور استاندار کردستان افتتاح شد.

 فرآیند ساخت این  واحد تولیدی از سال 98 با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال شروع شده و به صورت مستقیم برای 30 نفر شغل کرده است.

  ظرفیت فرآوری این واحد تولیدی 550 تن در سال است و️ محصولات این کارخانه جدا از استان های کشور به خارج از کشور هم صادر می شود.

بهره برداری از پروژه مقاوم سازی هنرستان تندرستی پسران  طرح مقاوم سازی هنرستان 11 کلاسه تندرستی پسران با اعتبار سه میلیارد تومان دیگر پروژه ای بود که امروز با حضور استاندار کردستان در سنندج به بهره برداری رسید.

براساس اعلام متولیان امر 17 پروژه آموزشی با 65 کلاس درس و اعتباری بیش از 141 میلیارد ریال در سطح شهرها و روستاهای استان احداث و مقاوم سازی شده است.

مدارس غیرایمن مهمترین دغدغه مردم است اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در سخنان کوتاهی در مراسم بهره برداری از پروژه مدرسته تندرستی اظهار کرد: وجود مدارس غیرایمن یکی از مهم ترین دغدغه های مردم و مسوولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 طرح صنعتی و آموزشی در کردستان

بهره برداری از 2 طرح صنعتی و آموزشی در کردستان