مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-02سياسي

3500 فرصت شغلی در استان سمنان احیا شد/ بهره برداری از 851 پروژه


استاندار سمنان با بیان اینکه بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید، کار ویژه ما در مجموعه استان است، گفت: سه هزار و 500 فرصت شغلی در استان و در همین قالب احیا شده است.

- ، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری شاهرود با موضوع افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر به میزبانی سالن پور سینا مجموعه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه احیای واحدهای راکد کار ویژه مجموعه استانداری سمنان است، تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته توانسته این شاهد احیای 28 واحد صنعتی راکد باشیم.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی استان سمنان توانست سه هزار و 500 فرصت شغلی را در استان احیا کند، افزود: این فرصت های شغلی به واسطه تعطیلی کارخانه ها و با تملک آنها عملاً از دست رفته بود.

حفظ اشتغال استاندار سمنان با بیان اینکه حفظ اشتغال در استان یکی از اولویت های ما است، گفت: احیای واحدهای راکد تولیدی و صنعتی در استان تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم که میزان واحدهای احیا شده را افزایش دهیم.

هاشمی با بیان اینکه در زمینه ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی عملکرد خوبی داشته ایم، گفت: بر اساس اعلام وزارت صمت، استان سمنان با پرداخت 14.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 فرصت شغلی در استان سمنان احیا شد/ بهره برداری از 851 پروژه

3500 فرصت شغلی در استان سمنان احیا شد/ بهره برداری از 851 پروژه