مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-02سياسي

جشنواره تولید اپلیکیشن دانش آموزی در استان قزوین برگزار می شود


مسئول امور بانوان فضای مجازی سراج گفت: دانش آموزان بدون داشتن پیش زمینه و تخصص می توانند در جشنواره تولید اپلیکیشن دانش آموزی مسیر شرکت کنند.

- با اشاره به مارتن تولید اپلیکیشن دانش آموزی مسیر اظهار کرد: عمده فعالیت واحد بانوان سازمان سراج در حوزه های فضای مجازی، سواد رسانه، اپ و بازی، شبکه اجتماعی، پویانمایی و تولیدات رسانه ای است.

مسئول امور بانوان فضای مجازی سراج اذعان کرد: تولید اپلیکیشن دانش اموز مسیر نیز جزو برنامه های راهبردی فضای مجازی سراج است که دانش آموزان بدون داشتن پیش زمینه و تخصص می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی بااشاره به اینکه اگر اثر تولیدی دارای محتوا باشد می تواند خاصیت بیزینسی و فروشگاهی پیدا کند افزود: دانش آموزان دختر در رده سنی 12 تا 18 سال می توانند در این جشنواره شرکت کنند و به صورت رایگان از خدمات و کارگاه های اپ خوشه استفاده کنند.

این مسئول ابراز کرد: موضوعات و محوریت جشنواره غالباً در راستای خانواده، تربیت رسانه، بچه ها، زندگی با مبایل، آینده ایران و دستاوردهای ایران است که دانش آموزان باشرکت در کلاس های حضوری می توانند از منابع و محتواهای موجود استفاده کرده و در کنار پشتیبانان و مربیان به طراحی اپلیکیشن بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تولید اپلیکیشن دانش آموزی در استان قزوین برگزار می شود

جشنواره تولید اپلیکیشن دانش آموزی در استان قزوین برگزار می شود