مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-02ورزشي

انتقال دستاوردهای انقلاب برای جلوگیری از تحریف حقایق انقلاب ضروری است


انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل فعلی و آینده برای جلوگیری از تحریف حقایق انقلاب ضروری است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سرهنگ پاسدار یعقوب احمدی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور روزهای حماسه و ایثار مردان و زنان ایران اسلامی است که در راه رسیدن به آرمان ها و اهداف دینی و انقلابی خود، ذره ای کوتاه نیامدند و استقامت ورزیده و جانفشانی کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب با تصویرسازی دروغین و سیاه نمایی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران، در پی تطهیر چهره رژیم پهلوی فاسد و وابسته هستند.

* دشمن در پی تحریف انقلاب اسلامی است فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت: ما وظیفه داریم خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عنوان میراثی گرانبها به درستی به نسل فعلی و آینده منتقل کنیم تا حقایق انقلاب تحریف نشود.

احمدی خاطرنشان کرد: در شهرستان بندرگز برنامه های متنوعی از قبیل نشست های بصیرتی، یادواره های شهدا، محفل انس با قرآن، جشن های پیروزی انقلاب با محوریت مساجد، مسابقات ورزشی و تجلیل از قهرمانان، نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، میز خدمت جهادی و کاروان سلامت و تداوم طرح شهید سلیمانی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال دستاوردهای انقلاب برای جلوگیری از تحریف حقایق انقلاب ضروری است

انتقال دستاوردهای انقلاب برای جلوگیری از تحریف حقایق انقلاب ضروری است