مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-02سياسي

محرومیت زدایی و مردم داری اولویت اول سپاه است


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی اش که حفظ امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بحث محرومیت زدایی و مردم داری و مردم یاری را سرلوحه و اولویت خود قرار داده است.

- سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی اش که حفظ امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بحث محرومیت زدایی و مردم داری و مردم یاری را سرلوحه و اولویت خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اولویت محرومیت زدایی در مناطق صعب العبور و مرزی، افزود: در بعضی از پروژه ها در سراسر کشور اقدامات خوبی تا به امروز در همه استان ها انجام شده است که به ویژه در استان خوزستان که انواع و اقسام بلاها و حوادث پیوسته آن را تهدید کرده است کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه عنوان کرد: بخشی از این اقدامات در خوزستان گزارش شده است اما تا زمانی که رضایت همه مردم حاصل نشده است این آمارها آمار نیست.

وی افزود: بنا شده است تا انشالله در سال 1401 طرح های آبرسانی، مسکن مددجویان و اشتغال زایی در استان اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی و مردم داری اولویت اول سپاه است

محرومیت زدایی و مردم داری اولویت اول سپاه است