مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-02سياسي

نخستین نمایشگاه مطبوعات تاریخی در آیینه پست؛ گامی برای بازخوانی تاریخ مطبوعات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرینوش اکبرزاده به اشاره به برگزاری این نمایشگاه در محل موزه ملی ارتباطات خاطر نشان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در تاریخ مطبوعات و پست کشور، با حضور مدیرعامل شرکت پست کشور، مدیران استانی پست، رییس ایکوم ایران، مدیرکل روابط عمومی شرکت پست، فعالان رسانه، مجموعه داران، پیشکسوتان روزنامه نگاری و شهروندان علاقمند به مقولات پژوهشی و تاریخی آغاز به کار نموده و به بررسی حضور و اثرگذاری پست در انتقال مطبوعات و ارتباطات افراد مرتبط به اقصی نقاط ایران و جهان می پردازد.

دبیر انجمن صنفی مطبوعات آذربایجان شرقی افزود: پست و روزنامه نگاری دو فصل مهجور از تاریخ ارتباطات و در نهضت روشنگری این سرزمین بوده است که از دوران ناصری بدین سو با انتشار مطبوعات و ارسال آن به اقصی نقاط کشور و جهان از طریق پست توانسته جایگاهی مهم را در اطلاع رسانی رویدادهای روز داشته باشند.

اکبرزاده اضافه کرد: نهضت مشروطه توانسته با این راهکار یکی از قدرتمندترین واسطه های خود را برای انتقال پیام و دغدغه ها و نیز مجاهدتهای مردم سامان دهد و نتایج درخشان خود را بگیرد.

این پژوهشگر حوزه رسانه ادامه داد: جایگاه نشریات در امر روشنگری بر کسی پوشیده نیست اما آنچه کمتر مورد بررسی و توجه قرار گرفته است، توجه به جایگاه پست در این می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه مطبوعات تاریخی در آیینه پست؛ گامی برای بازخوانی تاریخ مطبوعات

نخستین نمایشگاه مطبوعات تاریخی در آیینه پست؛ گامی برای بازخوانی تاریخ مطبوعات