مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-02اقتصادي

آب شرب تهران قبل از مصرف آزمایش می شود


استاندار تهران در خصوص وضعیت آب شرب تهران گفت: آب شرب تهران قبل از مصرف پشت سد و در تصفیه خانه ها از نظر زیست محیطی و بهاشتی آزمایش می شود.

- محسن منصوری در حاشیه نشست خبری دهه فجر که در استانداری تهران برگزار شد پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص فاضلابی که از سد ماملو وارد جاجرود می شود اظهار داشت: در این زمینه مسئله این گونه است که ذخایر آب شرب استان تهران مجموعاً 30 درصد از منابع آب زیرزمینی و 70 درصد از منابع سطحی می باشد.

منصوری با اشاره به اینکه آب سطحی از 5 سد استان تهران که تأمین کنند آب شرب تهران هستند تأمین می شوند گفت: اگر اضافه بر آب شرب چیزی بماند برای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه قبل از اینکه آب برای شرب در نظر گرفته شود آزمایشات کامل زیست محیطی هم از طریق بهداشت و هم توسط محیط زیست صورت می گیرد افزود: ممکن است که در رودخانه ای در بالادست آلودگی وارد آب شود اما این مورد در سطح وسیع و گسترده آلودگی ایجاد نمی کند و بر این موضوع هم محیط زیست و هم وزارت بهداشت نظارت جدی دارند.

استاندار تهران عنوان داشت: اخیراً خبری منتشر شد که پساب فاضلاب مسکن مهر وارد مسیری می شود، طبق بررسی ها مشخص شد بخشی از این پساب فاضلاب وارد مسیر آب می شده اما فاصله زیادی بین آن محل تا سد وجود داشته و تصفیه انجام می شده، اما با همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب تهران قبل از مصرف آزمایش می شود

آب شرب تهران قبل از مصرف آزمایش می شود