مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-02اجتماعي

مدرسه ای که به کارگاه کارآفرینی تبدیل شده است/ دانش آموزان سمیرمی در مسیر اشتغال


دانش آموزان مدرسه عشایری شبانه روزی شهدای وردشت در کنار تحصیل، کارآفرینی و تولید می کنند تا از همان دوران نوجوانی با محیط کار و مهارت برای کارآفرینی آشنا شوند.

- خبرگزاری فارس اصفهان؛ تقویت فرهنگ کار، تلاش، تعاون و مسؤولیت پذیری، آشنایی و آموزش دانش آموزان در زمینه مشاغل و حِرف موردعلاقه آنان، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و ایجاد زمینه برای خوداشتغالی فارغ التحصیلان مدارس از جمله اهداف طرح مهارت آموزی در مدارس است.

قمر نادری مدیر مدرسه شبانه روزی شهدای وردشت گفت: دانش آموزان در مدرسه عشایری شبانه روزی شهدای وردشت هم تحصیل می کنند و هم کار تولید و کارآفرینی یاد می گیرند.

وی افزود: با توجه به سیاست های آموزش وپرورش در راستای آموزش کارآفرینی به دانش آموزان در این مدرسه پرورش گل محمدی، قارچ و خیار گلخانه ای توسط دانش آموزان تولید می شود.

نادری بیان کرد: علاوه بر اینکه در این کارگاه تولیدی مدرسه دانش آموزان باکار آفرینی و کارهای تولیدی آشنا می شوند درآمد حاصل از فروش محصولات صرف هزینه های جاری مدرسه می شود.

مدیر مدرسه شبانه روزی شهدای وردشت خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این کارگاه های تولید یاد می گیرند علاوه بر تحصیل با حرفه های تولیدی آشنا شوند و این آموزه ها را به خانواده خود منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ای که به کارگاه کارآفرینی تبدیل شده است/ دانش آموزان سمیرمی در مسیر اشتغال

مدرسه ای که به کارگاه کارآفرینی تبدیل شده است/ دانش آموزان سمیرمی در مسیر اشتغال