مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-02اقتصادي

افتتاح پروژه های گازرسانی و خط پردازش صنعتی 150 تنی پسماند در بیرجند


به مناسبت دومین روز دهه فجر پروژه های گازرسانی و سایت خط پردازش صنعتی 150 تنی پسماند بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم پروژه های گازرسانی به 36 روستا، 24 واحد صنعتی، طرح مسکن ملی و واحدهای مسکونی ویژه محرومین با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهر ه برداری رسید.

گفتنی است تعداد 255 نفر از جمعیت ساکن در 36 روستای شهرستان بیرجند با افتتاح این پروژه ها از نعمت گاز شهری بهره مند شدند و اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 850 میلیون تومان برای این پروژه های گازرسانی روستایی هزینه شده است.

همچنین اعتبار هزینه شده برای اجرای شبکه گازرسانی به 24 واحد صنعتی معادل 4 میلیارد و 735 میلیون تومان و پروژه گازرسانی به طرح مسکن ملی و واحدهای مسکونی ویژه محرومین 2 میلیارد و 740 میلیون تومان بوده است.

گفتنی است در ادامه افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان خط پردازش صنعتی 150 تنی پسماند در مرکز استان نیز با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی این پروژه از سال 98 در مرکز استان آغاز شده و برای اجرای آن اعبتاری بالغ بر 12 میلیارد تومان از محل منابع داخلی شهرداری بیرجند هزینه شده و برای 15 نفر نیز فرصت شغلی پایدار ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های گازرسانی و خط پردازش صنعتی 150 تنی پسماند در بیرجند

افتتاح پروژه های گازرسانی و خط پردازش صنعتی 150 تنی پسماند در بیرجند