مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-02اقتصادي

وزارت صمت مکلف به واگذاری معادن تعطیل خود از طریق بازار سرمایه شد


اعضای کمیسیون تلفیق بودجه وزارت صمت را مکلف کردند تا نسبت به واگذاری معادن تعطیل در اختیار خود از طریق بازار سرمایه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1401 جلسه امروز خود، وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف کرد تا نسبت به واگذاری مجوزهای معادن تعطیل در اختیار خود در قالب شرکت های سهامی عام از طریق بازار سرمایه اقدام کند.

همچنین وزارت صنعت چهار ماه پس از اجرای این قانون مجوز کلیه معادن تعطیل که بیش از یکسال از تعطیلی آن ها می گذرد به صورت خودکار لغو می شود و گزارش آن باید حداکثر تا 6 ماه به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.

آیین نامه اجرایی این بند نیز ظرف یک ماه با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و تایید شورای عالی بورس باید تدوین و اجرایی شود.

به موجب موافقت نمایندگان با الحاق جزء 5 به بند (ق) تبصره 6، حداکثر فرصت رفع تعهد ارزی کالاها و تجهیزات مورد استفاده در پروژه های خدمات فنی و مهندسی یک سال پس از دریافت صورت وضعیت تایید شده، توسط سازمان توسعه تجارت است.

نمایندگان در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال آینده در موافقت با پیشنهاد کمیسیون فرهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف کردند، از طریق شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا از محل تولید محصولات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت مکلف به واگذاری معادن تعطیل خود از طریق بازار سرمایه شد

وزارت صمت مکلف به واگذاری معادن تعطیل خود از طریق بازار سرمایه شد