مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-02پزشكي

استقبال نیکاراگوئه از تولیدات دارویی ایران


قائم مقام وزارت بهداشت نیکاراگوئه، بر اهمیت تامین نیازهای دارویی کشورش از ایران تاکید کرد.

- ، دکتر کارلوس ساینز قائم مقام وزارت بهداشت نیکاراگوئه در جلسه ای که به منظور تأمین نیازهای دارویی این کشور از ایران توسط سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی ترتیب داده شده بود، گفت: این موضوع برای ما دارای اهمیت بالایی است که بتوانیم این گام ها را به صورت مستحکم برداریم.

وی افزود: ما آمادگی خود را به منظور تأمین دارو و توسعه خطوط شرکت راموس و اخذ کمک های فنی از ایران اعلام کرده ایم، ضمن اینکه یک تفاهم نامه مشترک بین نهادهای رگولاتوری دو کشور می تواند تأمین دارو و مراحل ثبت داروها را تسریع نماید.

در این دیدار فرامرز اختراعی رییس سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی ایران، با تاکید بر توانمندی های کشورمان در تولید مواد دارویی، بسته بندی، ماشین آلات و داروهای ساخته شده به منظور تأمین نیازهای نیکاراگوئه، بر ایجاد خطوط تولید در آن کشور به منظور انتقال تکنولوژی و دستیابی به بازارهای آن منطقه اعلام آمادگی نمود.

وی گفت: عقد این تفاهم نامه مشترک می تواند بازارهای بسیار خوبی در آن منطقه برای شرکت های ایرانی ایجاد نماید و همچنین تأمین این داروها از ایران فرصت مناسبی برای نظام سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال نیکاراگوئه از تولیدات دارویی ایران

استقبال نیکاراگوئه از تولیدات دارویی ایران