مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-02سياسي

انتصاب یازدهمین «دهه شصتی» در وزارت میراث فرهنگی


روح الله حسین زاده با حکم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم معارفه روح الله حسین زاده مدیرعامل جدید و تکریم و تودیع خشایار نیکزادفر مدیرعامل پیشین شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی امروز با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع، علی اصغر شالبافیان معاون گرشگری، طاهره قیومی مشاور و مسئول پیگیری های ویژه وزیر برگزار شد.

تحقق آرمان های امام با نسل جوان علی دارابی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: امام خمینی (ره) در نظام دوقطبی لیبرالیسم و مارکسیسم، مسئله اسلام را مطرح کردند و این هنر بزرگ ایشان و انقلاب اسلامی بود.

همه ما، به ویژه نسل جوانی که مدیریت را برای تحقق این موضوع بر عهده می گیرند، باید آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا را با هدایت مقام معظم رهبری ادامه دهیم.

وی افزود: ما با عملکرد خود می توانیم ارزش های انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) را به نسل جدید منعکس کنیم.

دارابی در ادامه از زحمات خشایار نیکزادفر، برای تلاش هایی که طی این مدت در شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی انجام داده است تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب یازدهمین «دهه شصتی» در وزارت میراث فرهنگی

انتصاب یازدهمین «دهه شصتی» در وزارت میراث فرهنگی