مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-02پزشكي

27 پروژه بهداشتی و درمانی در سمنان افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در راستای ارتقای خدمت رسانی 27 پروژه بهداشت و درمان طی ایام دهه فجر در مجموعه شهرستان های تحت پوشش دانشگاه به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمراجعه سرپایی کردند که امروز 90 نفر بستری شدند گرمسار قرمز و سمنان دامغان نارنجی است با این سرعت احتمال تغییر رنگ وجود دارد پیک ششم را با سرعت زیاد به سمت بالا طی می کنیم اگرچه استقبال مردم خوب شده اما هنوز عقب هستیم و باید تبلیغات بیشتر صورت گیرد دز اول به 95 درصد رسیده دوز دوم 89 درصد دوز سوم 34 درصد گزارش شده است.

قدس بیان کرد: نگرانی واکسیناسیون برای گروه دبستانی و زیر 12 سال است که طبق دستور وزارت بهداشت از سن 9 تا 12 سال به انتخاب والدین می توانند واکسیناسیون کنند اما اجبار نیست نقش رسانه ها در تزریق دوز سوم می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی افزود: در حوزه آموزش سه رشته در سال جاری اضافه شده است 467 مقاله به چاپ رسید در بخش درمان تعداد زیادی مردم را تحت پوشش قرار گرفتند که طی 10 ماهه گذشته 140 هزار نفر مراجعه اورژانس داشتند 33 هزار نفر بستری شدند 31 هزار مأموریت اورژانسی صورت گرفته و حدود 100 مورد امداد هوایی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 پروژه بهداشتی و درمانی در سمنان افتتاح می شود

27 پروژه بهداشتی و درمانی در سمنان افتتاح می شود