مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-02اجتماعي

محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است


مدیر کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راه های مواصلاتی در استان بازگشایی شده است، گفت: وضعیت فنی راه های روستایی مناسب نیست.

- با بیان اینکه سه گردنه چری ، شاه منصوری و تاراز در کوهرنگ بازگشایی شده است، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است و تردد به صورت عادی جریان دارد.

وی با اشاره به نامناسب بودن وضعیت راه های روستایی، عنوان کرد: تعداد زیادی از راه های روستایی در شهرستان کوهرنگ خاکی است و این مسئله موجب می شود با کمترین بارش مردم در این مناطق برای تردد دچار مشکل شوند.

مدیر کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری یا اشاره به مسدود بودن گردنه عسل کشان ، تصریح کرد: با شروع فصل بارش این گردنه در استان مسدود و راه ارتباطی منطقه موگویی قطع می شود.

کیانی به ورود سامانه بارشی به استان اشاره کرد و گفت: قبل از ورود هر سامانه بارشی شرایط بررسی و برنامه ریزی لازم انجام می پذیرد که بر این اساس به گروه های امدادی و راهداری اعلام آماده باش می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای فصل بارش کلیه راهداری ها و تیم های امدادی ثابت در استان در حالت آماده باش قرار دارند، افزود: در صورت ورود سامانه بارشی شدید به استان تیم های سیار برای خدمت رسانی به مردم در حالت آماده باش قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است

محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است