مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-02فرهنگي

برگزاری 30 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در بهار


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: بیش از 30 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حبیب شهنوازیان اظهار کرد: به همت کمیته فرهنگی و هنری دهه مبارکه فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان بهار، هر چه با شکوه تر به مردم معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب و برگزاری جشن انقلاب در مدارس، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری محفل انس با قرآن و اجرای جنگ شادی از برنامه های شاخص دهه فجر در شهرستان بهار خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برگزاری مسابقات قرآن و عترت، فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری نشست های بصیرتی با مبلغین و گفتمان دینی، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی از دیگر برنامه ها در ایام الله دهه فجر است.

شهنوازیان در ادامه یادآور شد: دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار شامل رونمایی و نقد کتاب، دیدار با خانواده شهدا، فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است که با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در بهار

برگزاری 30 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در بهار