مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-02فرهنگي

انتشار شماره جدید مجله «فرهنگ بان»


در بخش یادبود این شماره هم این مطالب چاپ شده است: «این سو و آن سوی نرده ها (یاد محمدرضا باطنی)» نوشته حسین سامعی، «جلال ستاری و هنر نمایش (یاد جلال ستّاری)» از جمشید ملک پور، - در بخش یادبود این شماره هم این مطالب چاپ شده است: این سو و آن سوی نرده ها (یاد محمدرضا باطنی) نوشته حسین سامعی، جلال ستاری و هنر نمایش (یاد جلال ستّاری) از جمشید ملک پور، زیر این ماه توان خواند و گریست (یاد منصور اوجی) از لعیا یوسفی، خاموشی شاعر مهاجر (یاد اسماعیل خویی) نوشته سپیده نیک رو، مترجم توانا و انتخاب های خوبش (یاد صفدر تقی زاده) از حمیده نوروزیان و زنی مدافع حقوق زنان (یاد نوال سعداوی) نوشته احسان موسوی خلخالی.

شماره نهم و دهم فرهنگ بان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شماره با سخن سردبیر، مرتضی هاشمی پور آغاز می شود و بخش اقتراح: ایران در قرنی که گذشت با این مطالب همراه است: قرنی که گذشت، اما چه گذشتنی نوشته کاوه بیات و سکولاریزاسیون، فرایندی طبیعی یا سیاستی اراده گرایانه و یا هر دو؟ نوشته علیرضا مناف زاده.

شمه ای دیگر از داستان مصاحب و مینوی نوشته محمد دهقانی در بخش ارمغان مینوی، جامعه پذیری فساد دانشگاهی و بازتولید و بسط فساد از داود حسینی هاشم زاده در بخش دانشگاه، ایران و اَنیران: شکل گیری یک افسانه نوشته دیک دِیویس با ترجمه عبدالوحید بیات و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار شماره جدید مجله «فرهنگ بان»

انتشار شماره جدید مجله «فرهنگ بان»