مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-02سياسي

امام خمینی (ره) چگونه به سهولت با مردم ارتباط برقرار کرد؟


امام خمینی با فهم و درک عمیق از لایه های معرفتی و وجودی امام حسین(ع) و زیست با آن معانی توانست به راحتی با مردم ارتباط برقرار کند.

- ، چهارمین قسمت از ویژه برنامه زاویه شب گذشته، سه شنبه شب 12 بهمن به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش شد.

این قسمت از زاویه با موضوع انسان انقلاب با حضور حجت الاسلام ولمسلمین حمید پارسانیا جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران روی آنتن رفت.

پارسانیا در این برنامه با تبریک ایام الله دهه فجر و عرض تسلیت به مناسبت درگذشت عالم فقید آیت الله صافی گلپایگانی در مبحث انسان شناسی انقلاب گفت: وقتی می توانیم در مورد چنین موضوعی حرف بزنیم و به بحث بنشینیم که مسئله باشد.

اینکه در چه نظریه ای انسان برای انقلاب مسئله تعریف شده و یا اینکه در چه نظریه ای انقلاب برای انسان مطرح شده است، توجه به چنین مسائلی باید انجام شود تا انسان شناسی انقلاب قابل بررسی شود.

سری رویکردهایی که به مسائل اجتماعی بپردازند و ظرفیت اینکه پدیده های انقلابی معرفی و انقلاب را یک پدیده بدانند وجود ندارد.

اما آنهایی هم که انقلاب را به عنوان یک رویکرد اجتماعی می شناسند رویکردهای کلانی هستند که انسان را بی اهمیت می دانند و معتقدند که انقلاب پدیده ای اجتماعی جدای از انسان است و هویت انسان را انقلاب می سازد و دگرگون می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) چگونه به سهولت با مردم ارتباط برقرار کرد؟

امام خمینی (ره) چگونه به سهولت با مردم ارتباط برقرار کرد؟