مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-02سياسي

جمهوری اسلامی خط بطلانی به تکیه بر شرق و غرب کشید


جمهوری اسلامی خط بطلانی به تکیه بر شرق و غرب کشید و مدلی را ارائه کرد که در آن، شما می توانید ظالم نباشید، مستقل باشید و ظلم هم نپذیرید، - ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: جمهوری اسلامی خط بطلانی به تکیه بر شرق و غرب کشید و مدلی را ارائه کرد که در آن، شما می توانید ظالم نباشید، مستقل باشید و ظلم هم نپذیرید، از مظلوم دفاع کنید و در برابر ظالم بایستید.

سرهنگ علی بقایی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک مدل جدیدی از حکومت بود که پیش تر در جوامع امروزی بشری سابقه نداشت و ما می خواستیم یک مدل از حکومت را که مبتنی بر دین و در عین حال برای مردم نقش قائل است یعنی جمهوری اسلامی که جمهوریت و اسلامیت دارد را پایه ریزی کنیم.

بقایی با بیان اینکه این مدل پیش تر وجود نداشت، تصریح کرد: ما نه سابقه ای در این زمینه داشتیم و حتی در آغاز مسیر، در سطح دنیا حامی نیز نداشتیم.

هیچ الگوی اجرا شده در بین کشورهای جهان وجود نداشت که ما بخواهیم آن را دنبال یا تکمیل کنیم بنابراین از صفر شروع کردیم و جز از مدل های حکومت معصومین علیهم السلام، در عصر حاضر از هیچ مدلی در واقع امکان بهره مندی و استفاده نداشتیم.

وی با اشاره به جذابیت شعارهای بنیانگذار انقلاب در ایران، مطرح کرد: شعارهایی که امام خمینی(ره) مطرح کرد، شعارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی خط بطلانی به تکیه بر شرق و غرب کشید

جمهوری اسلامی خط بطلانی به تکیه بر شرق و غرب کشید