مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-02سياسي

90 درصد پروژه های استان همدان در دهه فجر، تکمیل پروژه های نیمه تمام است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 577 پروژه در استان همدان همزمان با ایام الله دهه فجر و تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، - ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 577 پروژه در استان همدان همزمان با ایام الله دهه فجر و تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، گفت: کمتر از 10 درصد این تعداد پروژه در استان همدان کلنگ زنی می شود.

سیدمحمدرضا میرصفدری روز چهارشنبه 13 بهمن ماه در دیدار با امام جمعه ملایر به مناسبت ایام الله دهه فجر، وجود حجت الاسلام برقراری بعنوان یک روحانی فاضل و دانشمند را نعمتی ارزشمند برای مردم شهرستان دانست و اظهارکرد: در ایام الله دهه فجر، 577 پروژه با اعتباری افزون بر سه هزار و 560 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

میرصفدری ادامه داد: با توجه به اینکه سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است، کمتر از 10 درصد این تعداد پروژه در استان همدان کلنگ زنی می شود.

وی خواستار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا به منظور ایجاد ایمنی و جلوگیری از بدتر شدن شرایط کرونایی در استان شد.

آیت الله صافی گلپایگانی، مجاهدی روشنگر بود در ادامه امام جمعه ملایر ضمن تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی و تبریک به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد پروژه های استان همدان در دهه فجر، تکمیل پروژه های نیمه تمام است

90 درصد پروژه های استان همدان در دهه فجر، تکمیل پروژه های نیمه تمام است