مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-02سياسي

شهرداری کرج 13 هزار نیروی بلاتکلیف دارد


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: 13 هزار نیرو در شهرداری مشغول کار هستند که تکلیفشان هم مشخص نیست و شرح وظایف مشخص هم ندارند.

- فاطمه منعمی، عضو شورای شهر کرج، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص تبدیل وضعیت نیروی انسانی در شهرداری کرج اظهار کرد: دو نوع تبدیل وضعیت در شهرداری کرج در حال انجام است تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای شرکتی که طبق بخشنامه سازمان شهرداریها در حال انجام است و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر که مواردی در این تبدیل وضعیت اتفاق افتاده و در حال وقوع هست که باید به آنها پرداخته شود.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: متاسفانه درتبدیل وضعیت نمی توانیم از نیروهای حجمی،انتظامات، پاکبان ها و از این دست نیروهایی که پست سازمانی برای آنها تعریف نشده را تبدیل وضعیت انجام دهیم.

منعمی بیان کرد: در بحث تبدیل وضعیت 20 امتیاز به آزمون اختصاص پیدا میکند، 20 امتیاز برای سوابق تحصیلی و 60 امتیاز هم سوابق تجربی در این 20 امتیازی که برای آزمون هست؛ آزمون برگزار شد اما ایراداتی به آن وارد بود اولاً نیروهای حجمی و افرادی که در سال 1400 که البته به صورت غیر قانونی هم هست این افراد در آزمون شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج 13 هزار نیروی بلاتکلیف دارد

شهرداری کرج 13 هزار نیروی بلاتکلیف دارد