مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-02اقتصادي

چگونه وام خرد بدون ضامن بگیریم/ راه های اعتراض در خوزستان


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با تشریح شرایط نحوه دریافت تسهیلات خرد (50 تا 100 میلیون تومان) در این استان از معرفی سامانه شکایت مردمی در زمینه خبر داد.

- اظهار کرد: بانک ها سالانه برای رفع مشکل مردم تسهیلاتی را پرداخت می کنند و جست وجوی ضامن ها یکی از مشکلات عمده برای دریافت وام های خرد بود و حتی برخی مواقع به دلیل نبود ضامن معتبر، متقاضی از اخذ وام نیز اجتناب می کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان افزود: بر اساس دستور رییس جمهور بانک ها موظف شدند که برای وام های خرد (500 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال) شرایط را برای دریافت تسهیلات تسهیل کنند.

وی تصریح کرد: تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال مشمولان بند یک بدون ضامن با ارائه نامه کسر از حقوق، مشمولان بند دو بدون ضامن با نامه کسر از حقوق با اخذ سفته یا چک حسب مورد، مشمولان بند سه نیز یک نفر ضامن معتبر با اخذ سفته یا چک بر حسب مورد و همچنین سایر شرایط نیز با ارائه قرارداد لازم الاجرا و احراز توان بازپرداخت تسهیلات امکان دریافت این مبلغ وام را دارند.

کاویانی خبر داد: مشمولان بند یک یعنی شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی دولت از جمله وزارتخانه ها، سازمان های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و سایر شرکت های معتبر بخش خصوصی بر حسب تشخیص بانک که واریز حقوق آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه وام خرد بدون ضامن بگیریم/ راه های اعتراض در خوزستان

چگونه وام خرد بدون ضامن بگیریم/ راه های اعتراض در خوزستان