مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-02ورزشي

تیم شنای ایلام سوم شد


تیم شنا ایلام در مسابقات شنا قهرمانی کارکنان پایورف (رسمی) فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران چهار مدال رنگارنگ کسب کردند.

- ایسنا/ایلام سرپرست هیات شنا ایلام گفت: تیم شنا ایلام در مسابقات شنا قهرمانی کارکنان پایورف (رسمی) فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران چهار مدال رنگارنگ کسب کردند.

شهریار نصیری در گفت و گو با ایسنا،اظهار کرد: در مسابقات شنا قهرمانی کارکنان پایورف(رسمی) فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور 36 تیم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در محل آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مهدی نامداری در بخش انفرادی طلا، در ماده 50 متر پروانه و یک نقره در ماده 50 کرال پشت و وحید طهماسبی نیز یک نقره در 50 متر قورباغه و یک برنز 50 متر کرال سینه کسب کردند.

نصیری با بیان اینکه در 4*50 متر مختلط تیمی شناگران ایلام مهدی نامداری ، محمدرضا تاجره ،جعفر محمدی و علی رسولی به مقام سوم دست یافته و در رنکینگ کلی مسابقات نیز تیم ناجا استان ایلام به مقام سوم دست پیدا کرد، گفت: در این رقابت ها فرماندهی مرزبانی ناجا و یگان ویژه ناجا نیز عنوان های اول و دوم رقابت های تیمی را به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم شنای ایلام سوم شد

تیم شنای ایلام سوم شد