مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-02سياسي

برجسته ترین مصداق جهاد تبیین حراست از انقلاب اسلامی است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه جهاد تبیین همان جهاد کبیر است، گفت: برجسته ترین مصداق جهاد تبیین حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه جهاد تبیین همان جهاد کبیر است، گفت: برجسته ترین مصداق جهاد تبیین حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در گردهمایی امروز ائمه جمعه سراسر استان که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و ائمه جمعه شیعه و سنی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در حالی داریم به استقبال چهال و سومین فجر انقلاب می رویم که فتنه های دشمنان، در داخل و خارج همچنان در کار است، اما به فضل الهی به رغم این همه دشمنی دیرینه استکبار و آمریکا و مشکلاتی که برای ملت بوجود آورده اند، انقلاب اسلامی بالنده تر از همیشه به پیش می رود، زیرا این انقلاب ودیعه الهی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با همه قدرت جهاد تبیین را ارائه نمودند زیرا جهاد تبیین همان جهاد کبیر است و برجسته ترین مصداق آن حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجسته ترین مصداق جهاد تبیین حراست از انقلاب اسلامی است

برجسته ترین مصداق جهاد تبیین حراست از انقلاب اسلامی است