مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-02حوادث

جرایم بیمه شخص ثالث خودرو و موتور در پایان سال 1400 بخشیده شد


استفاده از خودرو و موتورسیکلت ها سرعت انجام کارها را افزایش داده و باعث شده که سبک زندگی افراد تغییر کند و حال اگر هنگام استفاده از خودرو خود از قوانین راهنمایی و رانندگی سرپیچی کنید یا در صورت بروز مشکلات فنی دچار حادثه جاده ای شوید، - استفاده از خودرو و موتورسیکلت ها سرعت انجام کارها را افزایش داده و باعث شده که سبک زندگی افراد تغییر کند و حال اگر هنگام استفاده از خودرو خود از قوانین راهنمایی و رانندگی سرپیچی کنید یا در صورت بروز مشکلات فنی دچار حادثه جاده ای شوید، ممکن است که خسارت های جبران ناپذیری برای شما رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بیمه دات کام، تمام راننده های وسایل نقلیه مسئول حوادث و اتفاق هایی هستند که در اثر آن راننده مقصر با خودرو یا افراد دیگر حادثه(مالی یا جانی) ایجاد می کند.

خرید بیمه شخص ثالث برای جبران هزینه های ناشی از تصادف طراحی شده است تا هنگام حادثه بار سنگین هزینه ها را از روی دوش راننده مقصر بردارد.

همچنین خرید بیمه شخص ثالث اجباری بوده و هر مالک خودرو یا موتورسواری باید آن را تهیه کند.

حال اگر این بیمه نامه را تمدید نکنید، جریمه خواهید شد و علاوه بر اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی می تواند خودرو شما را توقیف کند، شرکت بیمه هم می تواند جریمه دیرکرد بیمه را به صورت روز شمار در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم بیمه شخص ثالث خودرو و موتور در پایان سال 1400 بخشیده شد

جرایم بیمه شخص ثالث خودرو و موتور در پایان سال 1400 بخشیده شد