مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-02ورزشي

وودبال کرمانشاه در جایگاه نخست کشور


الهام اکبری رییس هیأت گلف استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: هیأت گلف استان آذرماه 1400 برای جذب حداکثری علاقمندان به رشته وودبال یک دوره کارگاه آموزشی که به نوعی طرح استعدادیابی و آموزش مقدماتی محسوب می شود را در دو رده سنی 14 تا 18 سال و 18 سال به بالا طی مدت دو روز و با حضور مربی بین المللی فدراسیون گلف در کرمانشاه برگزار کرد.

وی گفت: کارگاه آموزشی مذکور با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های مختلف استان برگزار شد، در پایان این دوره، تجهیزاتی نیز در اختیار شهرستان ها قرار دادیم تا به صورت حرفه ای این رشته را در شهرهایشان آغاز کنند.

رییس هیأت گلف استان کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه  وودبال کرمانشاه در کشور جایگاه مناسبی دارد، ادامه دارد: همواره بین سه استان اول کشور بوده ایم و در منطقه غرب کشور هم در جایگاه نخست قرار داریم.

اکبری تصریح کرد: بدست آوردن این جایگاه درحالی است که طی سال های گذشته بدون داشتن هیچ زیرساختی و با دست خالی ورزشکار تربیت کرده ایم و در طی برگزاری کارگاه آموزشی وودبال که ورزشکاران ما خوش درخشیدند، رییس کمیته آموزش انجمن وودبال کشور رسما از استان کرمانشاه برای حضور در چالش مهارتی(اسکیل چلنج) دعوت بعمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وودبال کرمانشاه در جایگاه نخست کشور

وودبال کرمانشاه در جایگاه نخست کشور