مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-02ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی 100 پروژه به مناسبت دهه فجر در آران و بیدگل


سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: بیش از 100 پروژه با اعتباری بالغ بر 1450 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح و با کلنگ زنی می شود.

- ، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت های دلاور مردانی است که از جان خود گذشتند تا هم اکنون مردم ایران در امنیت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های کنونی باید انتقال مفاهیم و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل بعدی باشد، ابراز داشت: از این رو باید دستگاه ها و نهادهای اجرایی و خدماتی با انجام فعالیت ها فرهنگی در این راستا تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با بیان اینکه امسال بیش از 100 پروژه به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، تصریح کرد: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر یک هزار و 450 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی عمده ترین این پروژه ها در حوزه های عمرانی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی و ورزشی دانست و تاکید کرد: افتتاح چندین پروژه در حوزه گردشگری شامل اقامتگاه های سنتی هم از جمله طرح هایی است که در این ایام افتتاح می شود.

رضایی با بیان اینکه آران و بیدگل یکی از شهرستان های بالقوه در حوزه گردشگری است، گفت: البته یک سری دغدغه های فرهنگی هم برخی از شهروندان دارند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 100 پروژه به مناسبت دهه فجر در آران و بیدگل

افتتاح و کلنگ زنی 100 پروژه به مناسبت دهه فجر در آران و بیدگل