مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-02ورزشي

امور اجرایی فدراسیون وزنه برداری به نایب رییس اول واگذار شد


فدراسیون وزنه برداری با انتشار اطلاعیه ای نسبت به تعیین سرپرست برای این فدراسیون واکنش نشان داد.

- و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، این موضوع با انتشار اطلاعیه ای تشریح شد که متن آن به شرح زیر است: بدینوسیله روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری خبر انتشار یافته در رسانه ها مبنی بر تعیین سرپرست فدراسیون را تکذیب می نماید و جهت روشن شدن اصل ماجرا به نامه ای که روز گذشته از دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان به دبیر فدراسیون ارسال شده است اشاره می نماید.

مطابق این نامه، مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها با اشاره به ماده 24 اساسنامه فدراسیون های ورزشی تصریح کرده است، انجام امور جاری فدراسیون از تاریخ 1400/11/12 به داود باقری نایب رییس اول محول می گردد و مطابق بند 3 ماده 26 دبیر فدراسیون می بایست به وظایف خود ادامه دهد.

همچنین خاطرنشان می شود در ماده 24 تصریح شده که در صورت غیبت رییس فدراسیون، نایب رییس اول و دوم به ترتیب عهدهدار امور جاری فدراسیون خواهند بود، همچنین نواب رییس، مجری دستوراتی هستند که از سوی رییس فدراسیون ابلاغ می شود.

در تبصره ذیل این ماده نیز آمده است: تمامی برنامه ها و فعالیت های ورزشی زنان زیر نظر نایب رییس زن فدراسیون با هماهنگی رییس فدراسیون اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور اجرایی فدراسیون وزنه برداری به نایب رییس اول واگذار شد

امور اجرایی فدراسیون وزنه برداری به نایب رییس اول واگذار شد