مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-02حوادث

سرقت میلیاردی ارز دیجیتال از کیف پول دیجیتال


فردی که با شیوه ای خاص اقدام به برداشت غیرمجاز ارز دیجیتال به ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس فتا البرز شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس فتا استان مبنی بر برداشت غیرمجاز ارز دیجیتال از حساب کاربری یکی از شهروندان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه کارشناسان پلیس فتا حاکی از این بود که شخصی ناشناس به صورت کاملا حرفه ای با خریدن سرور اختصاصی از یکی از کشورهای غربی، اقدام به ورود به حساب کاربری مالباخته در یکی از صرافی ها کرده و پس از چند دقیقه تعدادی رمز ارز به ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون ریال را از حساب سرقت کرده است.

رییس پلیس فتا استان البرز اظهار کرد: در ادامه ماموران علی رغم محدودیت های موجود در دسترسی به نحوه انتقال رمزارزها، با انجام اقدامات کارشناسی و فنی، موفق به شناسایی متهم اصلی پرونده که اقدام به انتقال رمز ارزها کرده بوده شده و با زدن رد مخفیگاه او در شهر کرج، نامبرده را دریک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت میلیاردی ارز دیجیتال از کیف پول دیجیتال

سرقت میلیاردی ارز دیجیتال از کیف پول دیجیتال