مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-02ورزشي

حساس ترین جدال هفته در لیگ یک برنده نداشت/ یکه تازی ملوان به سوی لیگ برتر


تیم فوتبال ملوان با برتری در لحظات پایانی دیدار با ویستاتوربین، اختلاف امتیاز خود با دیگر رقیبانش را برای رسیدن به لیگ برتر به عدد 6 رساند.

- تیم فوتبال ملوان با برتری در لحظات پایانی دیدار با ویستاتوربین، اختلاف امتیاز خود با دیگر رقیبانش را برای رسیدن به لیگ برتر به عدد 6 رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین هفته نیم فصل نخست لیگ یک فوتبال با 8 دیدار از ساعت 14 آغاز شد که در مهم ترین دیدار، ملوان بندر انزلی با گل دقیقه آخری عظیم گوک، برابر ویستاتوربین در تهران به برتری رسید تا ضمن بیش تر کردن اختلاف با رقیبانش، قهرمان نیم فصل لقب بگیرد.

شهرداری آستارا با تک گل جابر نصیری از روی نقطه پنالتی، حریفش شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد و اوضاعش در جدول رده بندی را بهبود بخشید.

استقلال خوزستان برابر مس شهربابک متوقف شد و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

در حساس ترین بازی هفته، تلاش دو تیم مس کرمان و خیبر خرم آباد در کرمان برنده نداشت و این دو تیم هم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شاگردان ویسی در خیبر نایب قهرمان نیم فصل لقب بگیرند و مس هم با تفاضل گل کم تر در رده سوم بایستد.

استقلال ملاثانی در خانه آرمان گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسید و قشقایی شیراز و خوشه طلایی ساوه به تساوی یک بر یک رسیدند تا امتیازها را تقسیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساس ترین جدال هفته در لیگ یک برنده نداشت/ یکه تازی ملوان به سوی لیگ برتر

حساس ترین جدال هفته در لیگ یک برنده نداشت/ یکه تازی ملوان به سوی لیگ برتر