مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-02اقتصادي

افتتاح کارگاه تولید نیکوتین طبیعی در تیرتاش


کارگاه استخراج نیکوتین طبیعی از توتون و تولید ذغال فشرده در مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش توسط محمد شیخان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران افتتاح شد.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، محمد شیخان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره صبح امروز چهارشنبه در ادامه سفر به استان مازندران، در مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش حضور یافت.

وی پس از بازدید از بخش های مختلف این مرکز، کارگاه تولید ذغال فشرده و نیکوتین طبیعی این مرکز را افتتاح کرد.

با افتتاح این کارگاه مذکور ضایعات و پسماندهای توتون موجود در انبارهای شرکت دخانیات ایران فرآوری شده و به ذغال فشرده تبدیل می شود.

از ویژگی های این محصول می توان به حرارت بالاتر نسبت به ذغال های موجود در بازار و قیمت پایین نسبت به نمونه های مشابه و همچنین نداشتن ضرر برای سلامتی از جمله سردرد اشاره کرد.

در این کارگاه ضایعات و پسماندهای توتون ابتدا به بریکت تبدیل و سپس وارد کوره تحت شرایط بدون اکسیژن شده و به ذغال فشرده تبدیل می شود.

این کارگاه در حال حاضر ظرفیت تولید روزانه یک تن تا یک و نیم تن ذغال فشرده را دارد و با توجه به ضایعات توتون موجود در انبارهای شرکت دخانیات می توان حجم زیادی از تقاضای موجود در بازار را پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه تولید نیکوتین طبیعی در تیرتاش

افتتاح کارگاه تولید نیکوتین طبیعی در تیرتاش