مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-02اقتصادي

آمادگی سرمایه گذار خارجی برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان


یک سرمایه گذار خارجی برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با حضور استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز چهارشنبه جلسه فوق العاده ستاد سرمایه گذاری استان با دستور بررسی موانع و مشکلات ایجاد شهرک صنعتی تخصصی با مشارکت سرمایه گذار خارجی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور سرمایه گذار ترکیه ای این پروژه و مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، مشخصات فنی و اجرایی پروژه و الزامات و زیرساخت های مورد نیاز آن بررسی شد.

استاندار آذربایجان شرقی پس از این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: منطقه ویژه اقتصادی سهلان با توجه به وجود زیرساخت های نسبتاً مناسب، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و فعالیت های تولیدی و صنعتی است.

عابدین خرّم افزود: تأکید ما در ستاد سرمایه گذاری این است که هر سرمایه گذاری وارد استان می شود همه مسئولان باید برای رفع موانع فعالیت او تلاش کنند و سرمایه گذار در پیچ وخم ادارات گرفتار نشود.

سرمایه گذار مسئول رفع موانع نیست وی با بیان اینکه سرمایه گذار مسئول رفع موانع نیست، افزود: اگر می خواهیم حرکت و رشد و پیشرفتی در استان اتفاق بیفتد باید خود را متعهد به رفع موانع بدانیم و در مسیر سرمایه گذاری اما و اگر نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سرمایه گذار خارجی برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان

آمادگی سرمایه گذار خارجی برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان