مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-02سياسي

خشکسالی کشاورزی و دامپروری در بروجن را مختل کرده است


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی دامپروری و کشاورزی را از مهم ترین ظرفیت های توسعه در شهرستان بروجن عنوان کرد و گفت: به این مسئله در سند آمایش نیز توجه شده است، - اما کم آبی این فعالیت ها را مختل کرده است، برای حرکت به سمت توسعه گلخانه ها نیازمند سرمایه گذاری  هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری 13 بهمن ماه در نشست تخصصی مسئولان استانی و شهرستانی با رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در بروجن با اشاره به وضعیت منابع آبی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به علت سیاست گذاری های غلط در حوزه آب اکنون با مشکلات زیادی برای تامین آب مواجه شده است و شهرستان بروجن پیشانی خشکسالی در این استان محسوب می شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: مسیر ارتباطی فلات مرکزی به خوزستان از این شهرستان عبور می کند، همچنین ریل راه آهن نیز از این شهرستان عبور می کند، بنابراین می توان با استفاده از ایت ظرفیت ها در راستای توسعه و محرومیت زدایی گام برداشت.

وی دامپروری و کشاورزی را از مهم ترین ظرفیت های توسعه در شهرستان بروجن عنوان کرد و گفت: به این مسئله در سند آمایش نیز توجه شده است، اما کم آبی این فعالیت ها را مختل کرده است، در تلاشیم کشاورزی را به سمت توسعه گلخانه هدایت کنیم، اما صنایع تبدیلی نیز در چهارمحال و بخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی کشاورزی و دامپروری در بروجن را مختل کرده است

خشکسالی کشاورزی و دامپروری در بروجن را مختل کرده است