مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-02اقتصادي

افتتاح 4 پروژه در شاهرود/ 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد


فرماندار شاهرود با بیان اینکه در دومین روز از دهه مبارک فجر چهار پروژه با حضور استاندار سمنان افتتاح شد، گفت: نزدیک به 60 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ها هزینه شده است.

- ، ابوطالب جلالی همزمان با ظهر چهارشنبه و در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح یک طرح عمرانی در علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در دومین روز از دهه مبارک فجر سال 1400 چهار پروژه با حضور استاندار سمنان به بهره برداری رسید، بیان کرد: نزدیک به 60 میلیارد تومان اعتبار برای این چهار طرح اقتصادی و عمرانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح دو خوابگاه برای دانشجویان علوم پزشکی شاهرود یکی از این طرح های عمرانی است، افزود: این خوابگاه ها هر کدام با ظرفیت 244 دانشجو و در دو ساختمان سه هزار و 500 متر مربعی (مجموعاً 488 دانشجو و هفت هزار متر مربع) و با اعتبار 33 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه آموزشگاه 12 کلاسه شهرک فدک شاهرود دیگر طرحی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: این مرکز آموزشی با پیگیری نماینده سابق شهرستان در سال 97 تخصیص بودجه یافت و عملیات عمرانی آن در سال 98 با حضور معاون عمرانی وزیر آغاز شد.

جلالی با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع و زیربنای یک هزار و 700 متر مربع ساخته و تجهیز شده است، بیان کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه در شاهرود/ 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد

افتتاح 4 پروژه در شاهرود/ 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد