مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-02فرهنگي

توجه به اقتصاد فرهنگی منجر رونق تولید کالاهای فرهنگی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: توجه به اقتصاد فرهنگی منجر به رونق تولید کالاهای فرهنگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد رعیت عصر امروز در اختتامیه جشنواره کالاهای فرهنگی استان گلستان به نام جشنواره فیروزه ای اظهار کرد: این جشنواره نمونه ای از حمایت و تصویت کالای ایرانی با رعایت ظرافت های فرهنگی در پهنای گستره ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: عروسک ها و نمادهایی که در این جشنواره به عنوان اثر ارائه شده سرشار از فرهنگ و سنت خانواده ایرانی و اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بر اساس وظیفه به این قبیل رویدادها روی می آورد و این مراسم خاتمه کار نیست و باید دست به دست هم دهیم تا چنین اقداماتی در عرصه عمل ادامه داشته باشد.

رعیت گفت: نکته بسیار مهم در داوری آثار جشنواره به موضوع اقتصاد فرهنگی نیز توجه شد که بتوانیم راهکار و مسیری را دنبال کنیم که آثار فرهنگی جای خود را در سبد خانوار باز کند تا در نتیجه آن شاهد رونق اقتصاد کاراهای فرهنگی در استان و کشور باشیم.

وی اضافه کرد: آگاهی بخشی عمومی به این کالاها و تولیدات وظیفه نهادهای دولتی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار تلاش های تولیدکنندگان و فعالان فرهنگ و اقتصاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد فرهنگی منجر رونق تولید کالاهای فرهنگی می شود

توجه به اقتصاد فرهنگی منجر رونق تولید کالاهای فرهنگی می شود