مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-02سياسي

افزایش 25درصدی پرونده های ورودی به دادگستری کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: ورود پرونده های جدید به دادگستری کرمانشاه 25درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهدف کلی در دستگاه قضایی باید تلاش برای سهل و آسان تر کردن کار برای مردم در این حوزه باشد.

وی افزود: فعالیت دستگاه قضایی باید نتیجه محور پیگیری شود، به گونه ای که بدون پرداختن به حاشیه مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کند تا مردم اعتماد بیشتری به دستگاه های قضایی داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: به گفته رییس قوه قضاییه تحول زمانی ایجاد می شود که پرونده های قضایی مربوط به اختلافات به ویژه اختلافات خانوادگی کاهش پیدا کند و تحول به معنی حرکت جامعه به سمت توسعه اقتصادی که نتیجه آن کم تر شدن نزاع و پرونده های قضایی است.

توسلی زاده بیان کرد: شاخصه های سند تحول شامل نسبت ورودی و خروجی پرونده های قضایی، تعداد مانده پرونده ها، متوسط زمان بررسی پرونده ها، پرونده های مسن و قدیمی، شعب نامتعارف است که می توان کارکردهای مثبت آن را از سال 98 تا دی ماه سال جاری مشاهده کرد.

وی ادامه داد: تعداد ورودی پرونده های قضایی از مردادماه سال 98 تا دی ماه سال جاری افزایش 25 درصدی داشته در حالی که خروجی پرونده های قضایی از مرداد ماه سال 98 تا آذر ماه سال جاری افزایش 32 درصدی را به دنبال داشته و به طور کلی می توان عملکرد مثبت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25درصدی پرونده های ورودی به دادگستری کرمانشاه

افزایش 25درصدی پرونده های ورودی به دادگستری کرمانشاه