مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-02دانش

باید راهکار مؤثری برای مدیریت دانشگاه در شرایط حضوری درنظر داشته باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم و معارفه رییس سابق و سرپرست دانشگاه گلستان با حضور هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، - رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به تاکید ستاد ملی کرونا بر حضوری شدن دانشگاه ها گفت: در آینده، دانشگاه ها با شرایط جدید روبرو خواهند شد و باید راهکار موثری برای مدیریت آن در نظر گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم و معارفه رییس سابق و سرپرست دانشگاه گلستان با حضور هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، برگزار شد.

داداش پور در این مراسم با اشاره به تاکید ستاد ملی کرونا بر حضوری شدن دانشگاه ها به مسئولان یادآور شد: در آینده، دانشگاه ها با شرایط جدید روبرو خواهند شد و باید راهکار موثری برای مدیریت آن در نظر گیرند.

رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر افزایش سطح تاب آوری دانشجویان به عنوان یکی از راهکار های موثر در شرایط حضوری دانشگاه ها گفت: این مهم را می توان از طریق تدابیری در معاونت دانشجویی و فرهنگی، مرکز مشاوره و سلامت، تربیت بدنی، نهاد های علمی و اجتماعی دانشگاه ها و افزایش سطح صبر و آگاهی اساتید و یاوران علمی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید راهکار مؤثری برای مدیریت دانشگاه در شرایط حضوری درنظر داشته باشیم

باید راهکار مؤثری برای مدیریت دانشگاه در شرایط حضوری درنظر داشته باشیم