مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-02فرهنگي

16 عنوان فیلم در جشنواره فیلم فجر شیراز اکران می شود/ اعلام اسامی فیلم ها


معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز تعداد 16 عنوان فیلم از بخش سودای سیمرغ به نمایش درخواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا ، سالن های نمایش دهنده فیلم فجر در شیراز با 30 درصد ظرفیت اصلی سالن در اختیار جشنواره است.

وی تصریح کرد: برای اطمینان از اینکه علاقمندان به حضور و تماشای فیلم های جشنواره دو دوز واکسن خود را تزریق باشند، ورود تماشاگران به سالن از دو طریق انجام خواهد شد.

معاون فرهنگ و ارشاد فارس افزود: اولین مرحله در هنگام خرید بلیت است و دومین مرحله در حین ورود به سالن نمایش خواهد بود بدیهی است، مراجعه کنندگان می باید برگ تزریق دو دوز واکسن را در حین ورود به سالن ارائه کنند در غیر این صورت از ورود آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مرامی ادامه داد: آیین گشایش جشنواره در روز چهاردهم بهمن ماه همراه با نمایش و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی 2888 به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری که به موضوع زندگی بیژن عاصم، قهرمان و رزمنده دلاور شیرازی و از فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود گفتنی است نیمی از سرمایه این فیلم توسط شهرداری شیراز تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 عنوان فیلم در جشنواره فیلم فجر شیراز اکران می شود/ اعلام اسامی فیلم ها

16 عنوان فیلم در جشنواره فیلم فجر شیراز اکران می شود/ اعلام اسامی فیلم ها