مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-02سياسي

برای کاهش 60 تا 70 درصدی قاچاق سلاح برنامه داریم/ کاهش 50 درصدی پرونده های مسن


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به ورود بیش از 551 هزار پرونده به دستگاه قضایی استان طی یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: طبق این آمار حدود یک چهارم از مردم استان پرونده قضایی دارند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به ورود بیش از 551 هزار پرونده به دستگاه قضایی استان طی یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: طبق این آمار حدود یک چهارم از مردم استان پرونده قضایی دارند.

پرویز توسلی زاده در نشستی خبری که امروز(13 بهمن) به مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار شد، با گرامیداشت این ایام، به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی استان طی یکسال اخیر پرداخت و اظهار کرد: یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی که مقام معظم رهبری همواره روی آن تاکید دارند، این است که باید کار و زندگی را برای مردم آسان کرد که این رویکرد نه تنها در دستگاه قضایی بلکه در دو قوه دیگر هم مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه اجرای چنین رویکردی در دوره جدید ریاست قوه قضاییه مورد توجه جدی قرار گرفته، گفت: این موضوع باعث شده تا حل و فصل مشکلات مردم و اختلافات مورد توجه قرار گیرد که نتیجه آن افزایش اعتماد اقشار مختلف جامعه به دستگاه قضایی شده است.

وی یکی دیگر از تاکیدات رییس قوه قضاییه را اجرایی شدن کامل سند تحول قضایی اعلام کرد و افزود: واقعیت این است که هنوز نتوانسته ایم تحول در دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش 60 تا 70 درصدی قاچاق سلاح برنامه داریم/ کاهش 50 درصدی پرونده های مسن

برای کاهش 60 تا 70 درصدی قاچاق سلاح برنامه داریم/ کاهش 50 درصدی پرونده های مسن