مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-02سياسي

خراسان شمالی باید به هدف ترسیم شده توسط رهبر انقلاب دست یابد


امام جمعه بجنورد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم قرار گرفتن خراسان شمالی بین 10 استان برتر کشور، گفت: مسئولان تلاش کنند تا این هدف محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر چهار شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان این نهاد که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسکن در حیات مردم، اظهار کرد: مسکن مایه آرامش و از نقاط امید مردم در زندگی است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه نوسازی و بهبود وضعیت مسکن سبب ماندگاری مردم در مناطق می شود، خاطرنشان کرد: درواقع پیشرفت و بهره مندی یک منطقه ابتدا از خانه های مردم سنجیده می شود.

وی با بیان اینکه مسکن مناسب سبب ایمنی و حفظ جان است، افزود: مجموعه بنیاد مسکن برای ارتقای امنیت منازل تلاش می کنند تا در حوادث طبیعی جان مردم حفظ شود که این کار ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: امروزه هزینه های ساخت وساز و نوسازی مسکن بالا بوده و ورود به این عرصه و تأمین هزینه های آن اقدام دشواری است؛ ازاین رو کمک و مساعدت بنیاد مسکن بسیار مفید و گره گشا می باشد.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: همچنین استحکام منازل و مقاوم سازی ساختمان ها ازجمله اقدامات ارزنده ای است که به همت بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی باید به هدف ترسیم شده توسط رهبر انقلاب دست یابد

خراسان شمالی باید به هدف ترسیم شده توسط رهبر انقلاب دست یابد