مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-02اقتصادي

سهم روستاهای گلستان از نهضت مسکن افزایش یابد


استاندار گلستان با اشاره به سهم 28 هزار واحدی روستاهای استان در نهضت مسکن، گفت: با توجه به جمعیت 47 درصدی روستاییان گلستان این سهمیه باید افزایش پیدا کند.

- علی محمد زنگانه امروز در آیین افتتاح و آغاز به کار پروژه های بنیاد مسکن استان گلستان که با حضور مهندس جودی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد با اشاره به اقدام ارزشمند تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بنیاد مسکن در طول عمر انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و مثال زدنی بسیاری داشته است.

وی با ابراز خرسندی از رویکردهای انقلابی بنیاد مسکن، افزود: خوشبختانه روند صدور اسناد روستایی به گونه ای شده که مردم تنها مدارک خود را به بنیاد مسکن ارائه کرده و بدون مراجعه حضوری و پیگیری در ادارات، پس از صدور اسناد به آنها تحویل می شود.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مقاوم سازی منازل روستایی با سرعت خوبی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در همسن شرایط به خوبی تفاوت ظاهری منازل در روستا ها محسوس است.

زنگانه با اشاره به اینکه همراهی بانک ها در ساخت و سازها و عمران روستاها قابل تقدیر است، ادامه داد: از میزان سهمیه 94 هزار واحدی نهضت ملی مسکن در گلستان، 28 هزار واحد سهم روستاهای استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم روستاهای گلستان از نهضت مسکن افزایش یابد

سهم روستاهای گلستان از نهضت مسکن افزایش یابد