مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-02فرهنگي

فیلم نرگس آبیار در «باغ عفیف آباد» را متوقف کنید!


پس از روزها اعتراض به اثرات مخرب ساخت سریالی به نام سووشون در باغ تاریخی عفیف آبادِ شهر شیراز و سکوت مسؤولان میراث فرهنگی، کارزاری برای توقف سریع ساخت وساز در محوطه این باغ راه اندازی شد.

- سازه ای که برای ساخت فیلم جدید نرگس آبیار در باغ عفیف آباد ایجاد شده است پس از روزها اعتراض به اثرات مخرب ساخت سریالی به نام "سووشون" در باغ تاریخی "عفیف آبادِ" شهر شیراز و سکوت مسؤولان میراث فرهنگی، کارزاری برای توقف سریع ساخت وساز در محوطه این باغ راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارزار که درحال جمع آوری امضاء است از عزت الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ و محمدهادی ایمانیه ـ استاندار فارس ـ، توقف سریع ساخت و ساز در محوطه باغ عفیف آباد را درخواست کرده است.

باغ عفیف آباد یا گلشن از املاک شخصی ایل ذوالقدر، حاکم فارس در زمان صفویه بوده است.

این مجموعه شامل یک کاخ سلطنتی با قدمت قاجاری، موزه سلاح های قدیمی و یک باغ ایرانی است که در سال 1351 در فهرست میراث ملی ایران به ثبت رسیده است.

در متن این کارزار آمده است: ما مردم شیراز، از حضرات عالی و تمامی مسؤولان محترم درخواست داریم پیگیری فرمایید تا ساخت وسازهای سریال سووشون در محوطه باغ عفیف آباد هرچه سریع تر متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم نرگس آبیار در «باغ عفیف آباد» را متوقف کنید!

فیلم نرگس آبیار در «باغ عفیف آباد» را متوقف کنید!